maandag 30 december 2013

Onesies

Onesies

Iedereen kent ze wel, onesies. Verkrijgbaar bij o.a. Primark.Het zijn eigenlijk gewoon joggings-pakken die aan elkaar zitten. Deze heerlijk pakken zitten erg comfortabel en zijn ook nog eens super warm. Je hebt onesies met allemaal leuke printjes of zelfs in een dier of anderen dingen. Zelf heb ik twee onesies pakken. Ik heb er eentje gekregen van mijn Opa en Oma uit Zweden. Ik weet dus niet hoe duur en uit welke winkel hij komt. Ook heb ik een panda onesie van de Primark. Deze koste 14 euro.





Onesies zijn heerlijk om aan te trekken als je uit school komt of van de sport vereniging. Je kan er ook op een lui dagje lekker in rond lopen en als het erg koud is kan je er lekker warm mee slapen. Je hebt onesies met en zonder voetjes. 

Onesies zijn afgeleid van de OnePiece pakken. De onesies van de Primark zijn de goedkopere versie van de Onesies van OnePiece. De echte OnePiece pakken zijn vrij prijzig en de Onesies van de Primark daar in tegen niet. Deze neutrale Mono onsie van de OnePiece is 69 euro. Hij is gemaakt van 100% katoen.

Bij de Primark verkopen ze de meest bizarre Onesies zoals een aardbei of een hondje. De kwaliteit is dan niet zo heel erg goed maar het is wel super goed koop en ze zitten bijna net zo comfortabel als de onesies van de OnePiece. Misschien wel even comfortabel. Deze onesies zijn o.a. te koop bij de Primark in Nederland.


Ook de celebs zijn helemaal fan de Onesies. Hier zie je Ariana Grande in haar eenhoorn onesie, en One Direction in een vrolijke onesie.























Geen opmerkingen:

Een reactie posten