dinsdag 18 februari 2014

Nail it

Nail it
HejHej,
Nou zoals jullie zien staat eindelijk mijn eerste filmpje op mijn Youtube Channel! Ik hoop dat jullie mijn filmpjes leuk gaan vinden en dat jullie je gaan abonneren op mijn Channel. Vandaag ga ik jullie iets vertellen over Nagels lakken. 

Stap 1, Clean your Nails
Aller eerst is het natuurlijk handig om je nagellak van de vorige keer er af te halen. Hier voor is een wattenschijfje en wat nagellak remover erg handig. Deze twee producten kan je bij bijna elke drogisterij wel vinden en het is ook niet al te duur. Een hele rol wattenschijfjes kost rond de één euro en een flesje nagellak remover rond de één, twee euro.


Stap 2, Care your Nails
Verzorg je nagels. Vijl je nagels mooi met een nagelvijl. Sommige nagelvijlen kunnen erg duur zijn maar ze gaan wel erg lang mee. Je kan ook een goedkope kopen bij o.a. de Zeeman. Voor minder dan één euro heb je een kleine en een grote nagelvijl. Vijl je nagels aan de zijkanten naar het midden punt. Zo krijg je een mooi puntje maar vijl hem wel een beetje rond anders worden je nagels erg scherp en kan je er mensen mee verwonden en dat is denk ik niet de bedoeling. Na het vijlen was je je handen en droog je ze goed af. Dit doe je om te zorgen dat alle vijlzels niet op je vingers en handen meer zitten, want anders kunnen ze onder je nagellak komen en dat ziet er niet al te mooi uit. Vervolgens pak je een top coat. Je brengt een dun laagje aan op je nagels. Waarom? Dit is ter bescherming van je nagels. Doe je je nagellak zo op je blote nagels dan is de kans groot dat de nagellak in je nagels trekt en gaan je nagels verkleuren. Ik heb een super goede top coat gekocht bij de HEMA voor 2,75 euro. Dit is een echte aanrader.


Stap 3, Basic colour
Ik gebruik 5 kleuren als mijn basis. Ik breng eerst een klein dun laagje aan op mijn nagels.

  • Kleur 1, Deze pastel groen/blauwige nagellak is echt een knaller. De kleur springt er van af en is super vrolijk. Ik vind de kleur echt super gaaf en hij blijft ook nog eens super goed zitten. Te koop bij de HEMA voor 2,50 euro.
  • Kleur 2, Deze paarse nagellak, Prink&Proud van Essence colour&go met gel-shine finish is super leuk. Zeker voor als je naar een feestje gaat. Eigenlijk hoef je bij deze nagelak de lak maar één keer aan te brengen. Het kwastje is best breed maar dat is wel handig. Zo is je nagel in één suptitele beweging gelakt. Te koop bij o.a. de Kruidvat voor 1,69 euro.
  • Kleur 3, Ik ben helemaal verliefd op deze kleur! Het is een pastel oud roze kleur met een goud effect. Super mooi! Hij komt van de HEMA en komt uit de DIAMOND collectie. Te koop bij HEMA voor 2,50 euro.
  • Kleur 4, Deze kleur is niet to much maar wel super mooi.Hij heet "That's wat I mint" en is van de Essence, Colour&go. De mint blauwe kleur past bij vele kledingstukken dus matcht bijna altijd wel. Ook hier is het kwastje bestwel breed. Hij is te koop bij o.a. de Kruidvat voor 1,69 euro.
  • Kleur 5, Deze kleur is denk ik wel echt mijn favoriet. Hij knalt lekker en past overal bij. Ik ben echt gek op deze witte nagellak van de HEMA en hij blijft echt super lang zitten! Ariana Grande en Miley Cyrus zie je ook vaak met deze super gave kleur op hun nagels rond lopen. Te koop bij HEMA voor 2,50 euro. 





Stap 4,  Top coat
Na dat de eerste laag is gedroogd lak ik er met nog een laagje over heen en laat het weer drogen. Als het droog is doe ik er nog een top coat over heen (Maar wil je nog Nail art op je nagels doen? Doe dan eerst de Nail art en daarna de top coat.) zo blijft het extra lang op je nagels zitten.



Stap 5, Nail art
De basis is klaar maar om het helemaal af te maken versier ik mijn nagels met Nail art. Ik maak met twee extra dunne kwastjes leuke vormpjes op mijn nagels. Het witte nagellakje heb ik gekocht bij de Etos voor twee euro. Hij werkt super goed en het kwast je is mooi dun. Het zwarte nagellakje heb ik op de markt gekocht voor één euro.




Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. 
Funfact: Ik ben verslaafd aan nagellak. Ik heb op mijn kamer al mijn potjes uitgestald op twee grote planken. Ik heb nu 130 nagellakjes maar ik krijg er geen genoeg van.


Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten