vrijdag 20 juni 2014

Gezond &Verfrissend drankje

Gezond &Verfrissend drankje

HejHej sweet peoples.
Vandaag weer iets uit de categorie "Food". Ik heb een super lekker en vooral gezond drankje laatst gemaakt waarvan ik het recept graag met jullie wil delen. Het is super simpel!

Wat heb je nodig?

  • Water, kan gewoon kraanwater zijn
  • Vriezer
  • Komkommer
  • Druiven
  • Citroen(sap)
  • Limoen(sap)
  • Mes
  • Glas
  • Flesje met een brede hals
Hoe maak je het?

Stap 1
Was de komkommer en de druiven goed. Snijd de komkommer in plakjes en snijd deze plakjes vervolgens door de helft en dan nog een keer door de helft. Snijd vervolgens de druiven door de helft.

Stap 2
Vul het flesje voor 2/3 met water. Doe de stukjes komkommer en druiven er bij en voeg er een klein beetje citroen(sap) en limoen(sap) aan toe. Doe vervolgens de dop er goed op en schud het geheel door elkaar. Zet vervolgens het flesje in de vriezer.

Stap 3
Haal nadat je het flesje een uur in de vriezer hebt laten staan er uit en schud het flesje goed. Plaats hem vervolgens weer terug in de vriezer. Een halfuur daarna doe je weer het zelfde. En vervolgens een halfuur daarna kun je hem uit de vriezer halen en nog even goed schudden en dan in een glas doen. Je kan het vervolgens als je wilt nog mooi op dienen en je drinken is klaar.

Zelf vind ik dit super lekker en erg verfrissend. Het is niet ongezond maar juist super gezond. Ik ga binnenkort heel veel experimenteren met dit soort drankjes dus binnenkort zullen jullie als jullie dat leuk vinden nog meer van dit soort recepten zien.

Good Luck & Kisses x

BTW, Ik heb sinds vandaag "Wattpad" aangemaakt. Ik ben nu ook zelf begonnen met een verhaal te schrijven omdat ik nog wel eens wat dingen mee maak in het dagelijks leven en ik het dan fijn vind om dat dan van me af te schrijven. Niet alles wat ik schrijf in mijn verhalen is waar gebeurt. Sommigen dingen zal ik ter plekken verzinnen en sommigen dingen zijn geïnspireerd op waar gebeurde verhalen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten