zondag 22 juni 2014

Mijn week in foto's #1

Mijn week in foto's #1

HejHej sweet peoples. Nou hier is hij dan, de eerste versie van "Mijn week in foto's".

Zondag 15 juni
Het was  Vaderdag. Ik had voor mijn vader zijn lievelings kersenbonbons gehaald en hij was er dol gelukkig mee. s'Middags zijn we naar Rotterdam gereden want mijn vader had nieuwe kleding nodig. Natuurlijk zijn we naar de Primark geweest maar het was zo druk! Echt gekken huis! Dit was de eerste keer dat ik dacht " Ohmygosh dit is wel erg druk, op zondag slapen en luieren mensen toch?". Ik was wel gelukkig half geslaagd. Ik kwam de zonnebril die ik zo enorm graag wilden tegen (hier over komt binnenkort nog een artikel) en ik had ook echt een nieuwe bikini nodig. Mijn zusje kwam aanzetten met een super schattig bikinisetje met watermeloentjes. Het was het laatste setje en Ge-luk-kig was die in mijn maat!

Maandag 16 juni
De schoolweek was weer eens begonnen. Ik had me voor genomen dat dit de laatste "Officiele" les week was van het school jaar. Eigenlijk moest ik na het 7de les uur(15:30 uur) nog een toets herkansen maar gelukkig ging deze niet door. Ik weet dat ik hem dan maar later moet inhalen maar ik had echt geen puf meer om na 7 hele les uren nog een toets te gaan maken. Mijn gedachten waren niet bepaald er meer bij.  Helaas moest ik ook nog aan mijn wiskunde huiswerk om mijn dag nog saaier te maken.

Dinsdag 17 juni
Gelukkig had ik het laatste uur uitval dus had ik maar 5 les uren(uit om 13:40 uur). Toen ik thuis was aangekomen plofte ik neer op de bank met een heerlijk bak vol noedles en wat Spa met munt smaak. Over de Spa trouwens gesproken, ik bent totaal geen fan van Spa en zeker niet van Spa rood maar deze met munt smaak vond ik eigenlijk best wel lekker.

Woensdag 18 juni
Zoals gewoonlijk bestond mijn dag uit school en huiswerk maken. Maar s'avonds speelden het Nederlands elftal tegen Australië. Ik ben een groot fan van het land Australië en van de band 5 Seconds Of Summer en van  het programma Bondi Rescue die beide uit Australië komen. Maar als het er toch op aankomt ben ik natuurlijk voor Nederland! Ik vond persoonlijk dat de eerste helft heel erg slecht ging bij het Nederlands elftal. Na de overwinning op Spanje had ik wel verwacht dat ze nu ook wel zo zouden knallen maar helaas. Ik ben wel blij natuurlijk dat ze uiteindelijk hadden gewonnen maar toch vond ik het maar een slechte wedstrijd. Al zeg ik het zelf zonder verstand te hebben van voetbal.

Donderdag 19 juni
Gewoonlijk eerst school en dan weer eens huiswerk. Maar s'middags was ik in een creatieve bui en bedacht om een lekker drankje te maken. Het recept staat al online. http://realfashionlove.blogspot.nl/2014/06/gezond-drankje.html

Vrijdag 20 juni
Jup natuurlijk weer school zoals altijd maar dit keer geen huiswerk. Ik maak namelijk NOOIT huiswerk op vrijdag. Het heet niets voor niets VRIJdag toch? Toen ik uit school kwam ben ik achter mijn laptop gekropen om een nieuw artikel online te zetten. s'Avonds moest ik nog naar handbaltraining waar ik eigenlijk totaal geen zin in had. Maar eenmaal daar was het toch weer gezellig met de teams.

Zaterdag 21 juni
Het was de langste dag van het jaar. Ik baal er van dat wij dat in Nederland niet vieren zoals ze dat doen in Zweden. Maar er waren gelukkig wel wat festiviteiten. Ik had de hele dag het rijk voor mij alleen want mijn ouders en zusje waren naar Ahoy. Mijn zusje nam deel aan het NK Ritmische Gymnastiek, ze was 3de van heel Nederland geworden! Super trots natuurlijk op mijn zusje. Maar terug naar wat ik die dag heb gedaan. Ik begon mijn dag een beetje met leren voor de toetsweek (ik heb gewoon rond de 8 toetsen!). Helaas werd ik gehinderd door mijn kat die het leuk vond om op mijn Spaans boek te gaan slapen. Na het leren ben ik heerlijk nog wat cupcakes met stroopwafel kruimels (smaakt echt heerlijk!) gaan maken. En zo vloog de dag alweer bijna om.


Dit was mijn eerste "Mijn week in foto's" en ik hoop dat je het leuk vind.
Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten