zaterdag 28 juni 2014

WMNS NIKE DUAL FUSION RUN 2 blck/bl

WMNS NIKE DUAL FUSION RUN 2 blck/bl

HejHej sweet peoples.
Ik hoop dat jullie mijn laatst geposte filmpje leuk vonden. Binnenkort (ergens volgende week) post ik een vlog. En ik ga in die vlog niet zomaar ergens randome heen of iets randome doen. Nee ik ging afgelopen woensdag (25 juni 2014) naar ONE DIRECTION en 5SOS. Het was echt de mooiste dag uit mijn leven! Dus binnenkort staat er weer een nieuw filmpje online. Wat ik ook nog even kwijt wil voor dat ik dan echt ga beginnen is dat deze week geen "Mijn week in foto's" online komt te staan. Ik post wel een "Mijn favorieten uit Juni" blogspot online. Maar nu genoeg mededelingen, let's start.

Misschien ken je de trend wel? Sport schoenen als gewone schoenen. Zelf was ik niet van, "Wow ik wil dat soort schoenen ook". Ik vond ze wel geinig op zich maar ik had niet bepaald de behoefte om rond de 80 aan sportschoenen te besteden terwijl ik er al genoeg schoenen heb. Maar afgelopen donderdag was er opheffingsuitverkoop bij de Perry Sport. Op ALLE artikelen was er 50% korting. Dus ik ging natuurlijk als een gek zoeken naar de leukste sport spulletjes. Ik was eigenlijk opzoek naar nieuwe hardloop kleren en een nieuwe handbal maar helaas kon ik die niet vinden. Maar toen ik naar de workout schoenen liep viel mijn oog meteen op dit leuke paar. 

Zoals ik al zei was ik niet van plan om veel geld uit te geven aan een paar sportschoenen die iedereen draagt als gewone schoenen terwijl ik al genoeg schoenen had. Maar mijn standpunt veranderen omdat ze nu met maar liefst 50% korting waren en mijn vader had ook nog eens een kortingspas wat dus betekende nog eens extra korting op de korting! Ik was natuurlijk dol gelukkig en ze zitten echt hemels. Ik ga ze natuurlijk ook gewoon voor het hardlopen gebruiken maar ik kan ze gewoon ook een enkele keer naar school aan doen.

WMNS NIKE DUAL FUSION RUN 2 blck/bl


Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten