maandag 13 oktober 2014

Lace, Part 1

HejHej sweet peoples,

Ik bedacht me eigenlijk net spontaan dat het me leuk leek om een soort serie te maken. Ik ga deze komende maand drie verschillende hot-fashion items met jullie delen en van elk zal ook een lookbook-video verschijnen. Vandaag gaat het over kant. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik wens jullie veel leesplezier alvast!


We zien het nu overal en in elke winkel hangt het wel. Kleding stukken met kant of helemaal van kant gemaakt of met maar een klein subtiel stukje kant. Zelf ben ik echt helemaal verliefd op kant. Ik vind het zo romantisch en echt heel erg mooi. 

Kant is altijd een grote hit geweest en zeker in verschillende koningshuizen en vroeger in de geschiedenis. Maar toen ik laatst de H&M binnen liep stond ik echt perplex van het vele kant dat ik zag. Zelf vind ik kant echt bij de herfst en het najaar passen. Misschien klinkt het super raar maar het doet me denken aan een spinnenweb. Ja ik weet wat jullie denken haha ja ik mijn logica is ook niet de aller beste, sorry daar voor! 

Kant is er natuurlijk in allerlei kleuren. Van knal rood tot baby blauw en van wit tot zwart. Maar het meeste wat vooral momenteel echt opvalt zijn de lichte pastelkleuren, wit en zwart. Zelf om echt heel eerlijk te zijn ben ik niet een grote liefhebber van zwart kant. Waarom niet? Ik vind zwart kant echt super leuk voor een kerstjurkje maar als een top ben ik er niet echt een voorstander van. Maar dat is mijn mening en als jij dat wel leuk vind dan heb ik daar geen problemen mee. Iedereen heeft recht op zijn of haar menig vind ik :). 

Zoals ik al net zei is kant er in allerlei kleuren. Maar er zijn ook nog allerlei patronen. Wijde gaten, heel dun of met bloemen en die verschillen ook weer van elkaar. Er is zoveel keus! Zelf hou ik echt heel erg van topjes of shirts met kant en zeker jurkjes met kant vind ik echt helemaal geweldig. Een lief wit jurkje met kante accenten en een leuk vest erop en met een paar knee-socks en allstars is deze outfit helemaal geweldig en ook nog super lief.

Ik heb voor jullie vijf winkels op een rijtje gezet die veel kleding met kant verkopen:


Lookbook Lace video zal waarschijnlijk ergens volgende week online komen te staan. Ik probeer om iedere week een Lookbook video en een artikel te plaatsen! Ik doe echt mijn uiterste best maar ik ben helaas echt super druk op school. Super sorry hier voor.

Good Luck and Kisses x

Bron fotos: Pintrest&Tumblr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten