zaterdag 8 november 2014

Review Matte Lipstick Scarlet Siren, MUA

HejHej sweet peoples.
Aller eerst super sorry dat ik "Lookbook Denim" nog niet heb geüpload. Deze woensdag zal hij online komen te staan! Ik ben namelijk de afgelopen tijde erg druk bezig met school en het is soms dan even moeilijk om tijd te vinden om een artikel of een filmpje te maken of uploaden.


Vandaag heb ik een review voor jullie. Ik was giste op schooltripje naar Ypres/ Ieper in Belgie. Ik had een hele leuke dag en het was erg indruk wekkend om bij de begraafplaatsen te zijn van de soldaten van WO 1. Ik heb erg veel respect voor hen. Aan het eind van de dag hadden we 90 minuten voor ons zelf om wat avond te gaan eten en even in het centrum rond te neuzen. Zelf heb ik een leuk shirtje gescoord bij Pimkie, heel veel eten en lippenstif. En over die lippenstift ga ik het nu hebben.


Ik hoorde vaak dat vele bekende bloggers/youtubers erg tevreden waren over het make-up merk MUA Makeup Academy. Het jammere was alleen dat dit merk niet in Nederland wordt verkocht. Gelukkig kwam ik het wel tegen in België in de Belgische Kruidvat. Hij werd daar verkocht voor 3,49 euro dus dat is echt niet veel!


Ik was al een hele lange tijd opzoek naar een echt knal rode matte lipstick. Gelukkig viel mijn oog op deze lippenstift! Hij heet "Matte Listick Scarlet Siren". Ik vond de verpakking er erg mooi en gossy uit zien.


Mijn lippen zelf waren erg droog toen ik hem opsmeerden en dat voelde niet super fijn aan maar na dat ik mijn lippen wat had verzorgd met " Baby Lips Hydrate" voelde het super ligt aan. Ik vond de kleur zelf erg mooi staan en hij is echt mat, waar ik super blij mee ben. Hij blijft ook lekker lang zitten, zelfs als je gegeten of gedronken hebt zit hij er nog super goed op.



In eerste instantie dacht ik dat het rode dingetje eronder gewoon was om de kleur aan te tonen. Maar toen ik mijn lippenstift open draaide en perrongelijk ook het dingetje kwam ik er achter dat het een klein potje was. Super handig en leuk natuurlijk! Het is gewoon een klein beetje lippenstift die je vervolgens met een lip kwastje zou kunnen aanbrengen.


Good Luck and Kisses x
p.s. nog een paar foto's van Ypres/ Ieper, België



Geen opmerkingen:

Een reactie posten