dinsdag 7 april 2015

Standfor

HejHej sweet peoples. Onlangs ben ik gevraagd door een heel groot wereldwijd schoenenmerk (!) Ze zijn pas net online en hebben mij gevraagd om hun te promoten. Whaat!! Ik mocht daarom als één van de eerste een kijkje nemen in hun nieuwste collectie. 



Mijn mening over de schoenen.
Ik vind ze erg uniek en heel leuk. Vooral de kleuren vind ik heel mooi en ziet er leuk uit voor het voorjaar en de zomer. De modellen van de schoenen zijn ook heel erg uniek, ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Maar dat is juist een goede rede om ze aan te schaven. En wat ik erg leuk vind bij de hoge schoenen is dat je de flapjes kunt omvouwen. 

Ik mag jullie nu al de link geven en jullie kunnen nu als één van de eerste bestellen! Dit is de presale dus je bent er als eerst bij. Veel plezier met shoppen! Standfor

Good Luck and Kisses x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten