donderdag 9 april 2015

Van Tilburg Online

HejHej sweet peoples. Onlangs kwam ik deze hele leuke webshop tegen , Van Tilburg Online.


 Ze verkopen er verschillende merken zoals Only en Adidas, merken waar ik helemaal dol op ben. Tijdens het rondneuzen kwam ik een onwijs leuke jas van Only tegen. Ik was eigenlijk meteen verliefd. Vooral de kleur en de vorm van de jas vond ik helemaal het einde. Ik heb hem daarom meteen besteld. Gelukkig deed ik dit voor 15.00 en had ik hem al de volgende dag in huis, en ik hoefde ook geen verzendkosten te betalen.  Dat was ook nog eens mooi mee genomen. Ik zit er zeker over te denken om binnenkort weer eens iets daar te gaan bestellen. 




Wil je ook deze jas bestellen, of toch liever in een ander kleurtje? Dat kan, dit is de link naar de jas: Jas


Good Luck and Kisses x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten