donderdag 16 april 2015

Webprint

HejHej sweet peoples. Al een lange tijd wilde ik een fotoboek maken over 2014. Super leuk voor later natuurlijk om even terug te kijken wat je toen allemaal hebt gedaan en beleeft. Ik heb toen een lange tijd gezocht naar waar ik dat het beste kon doen. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij webprint


Wow wat een goede website is dat! Je kan er niet alleen fotoboeken maken maar ook gewoon foto's laten afdrukken of bijvoorbeeld een canvas foto laten afdrukken. Het was heel simpel om een fotoalbum te maken. Het programma waar je dan mee werkt is heel prettig en overzichtelijk. En als je net nieuw bent wordt alles ook nog extra goed uitgelegd.

Over de prijzen. Persoonlijk vond ik het echt heel erg goedkoop. Ik heb zelf een klein fotoalbum laten maken van ongeveer 36 pagina's. Dit koste onder de 15 euro. De kwaliteit is erg goed en de foto's zijn er erg mooi uitgekomen. Ik ben erg blij met mijn fotoalbum. Zo kan ik als ik later als oud vrouwtje in een bejaardenhuis zit toch nog even terug kijken hoe het was in 2014.

Omdat ik nieuw was op de website kreeg ik ook nog gratis 50 foto's die ik mocht laten afdrukken. Whaaat! Wat was ik hier blij mee.Je krijgt echt hele leuk aanbiedingen via webrpint. Ik ga zeker volgend jaar hier weer een fotoboek laten maken.

Oh en over de levering. Ik ben daar zeer over te spreken. Ik had mijn bestelling gedaan op vrijdag en woensdag was mijn bestelling al binnen. En goed verpakt ook nog.

Zelf ook en fotoboek willen maken? Klik dan snel hier: fotoboek maken

Good Luck and Kisses

1 opmerking:

  1. Hi Sanne, leuke post!! En nog bedankt voor jouw lieve berichtje op m'n giveaway. Zondag de uitslag ;).. Xx

    Http://www.esmeraldaattema.com

    BeantwoordenVerwijderen